terug in Thessa - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu terug in Thessa - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu

terug in Thessa

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

24 Maart 2007 | Griekenland, Thessaloniki

Hallo! weer even een update, heb alleen niet zoveel te vertellen maar wel een paar leuke foto's. afgelopen zondag was het lekker weer dus zijn we naar het strand een stuk buiten thessaloniki gegaan. ik wil natuurlijk bruin terugkomen dus wij met zn alleen in bikini, terwijl de grieken nog in hun winterjassen lopen en 26 graden totaal geen bikiniweer vinden. we werden daarom ook best aangegaapt maar het was wel lekker om ff uit de stad weg te zijn en op het strand te liggen. daarna hebben we nog bij een taverne op het strand de smerigste inktvissen op, beetje jammer maar t was weer een leuk dagje.

verder ben ik deze week weer naar school geweest, niet zo heel boeiend, het is wel echt wennen om op te moeten letten want ben al vanaf kerst niet meer echt naar school geweest, maar de vakken zijn wel leuk.

Donderdag hebben we onze mede-matsibewoners kennis laten maken met een nederlands verjaardagsfeestje, compleet met blokjes kaas, amstelbier, borrelnootjes en guus meeuwis want Marijn en Flip waren allebei jarig (eigenlijk vrijdag pas maar dan konden we het om 12 uur vieren). We hadden speciaal voor hun boterkoek gebakken, die iets minder lekker was dan uit de winkel maar het was echt een leuk feestje.(zie foto's)
Verder hebben we nu nog geen plannen, nog een week naar school en dan gaan we eilandhoppen!! daarna komt bas langs dus april wordt een leuke maand :D

Nou ik ga pizza halen, tot de volgende keer!!

  • 24 Maart 2007 - 17:33

    Tanjajajaj (dwergje):

    whoooohooo, ben ik gewoon de eerste die op dit berichtje kan reageren. Kom altijd mijn woord na, zie je wel weer. Je foto's zijn echt leuk meis, ziet er heel gezellig uit allemaal!!maar waar is je vlag en je citroen en je pul?? die heb ik even gemist op de foto's of was je niet meer in staat foto's te maken ha ha ha ;-)Schattie we bellen snel weer he!! dikke x

  • 24 Maart 2007 - 19:53

    Noortje:

    Ha nicht!
    Tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ik heb je vlag gekregen en hij hangt hier in het kamertje, iedereen vindt em helemaal leuk.
    Dikke kus Noortje

  • 03 April 2007 - 16:15

    Cokkie:

    Ha Mieke,
    kwam vandaag op de fiets van Tilburg naar huis je pa tegen, even naar je mailadres gevraagd en ja hoor, keb 't gevonden. Volgens mij heb je 't wel goed en ben je aan't genieten. Da's mooi, we zijn wel een beetje jaloers dat je al lekker weer hebt. En die school is ook wel te doen zo te lezen hè.
    Hoe ist met de ouzo, al ingedronken? Lekker he, en dan altijd grieken, gvd dan heb je 't wel goed zeg. Allee geniet er lekker van en veel plezier,

    Groetjes Ellis en Cokkie

  • 10 April 2007 - 15:44

    Je Roomie:

    He Miekje!!

    Ik zit op m'n werk en opeens bedacht ik me dat je weleens de link van waarbenjij.nu had gestuurd, maar had hem niet meer...Maar ff zoeken op de site en jaaaaaa heb je gevonden :-D !! Dusse vanaf nu ga ik je site geregeld bijhouden hoor en nu in 1 keer alles ff gelezen ;-) .... Miekje goeie reis morgen weer terug he! Enne kom op he met alles! Vond fijn je zondag ff gesproken te hebben :-) !

    dikke kus je roomie!

    (k)


  • 10 April 2007 - 15:47

    Je Roomie =:

    owja het berichtje is van die inmiddels-weer-terug-in-de-joris-nempe-straat-roomie...oftwel diegene met dat kleine kamertje...oftwel de ik-mis-je-in-ons-huis-roomie...je weet nu vast wel wie ;-)

    ps. thanx voor me fiets he...nu hoor ik weer bij het merendeel van de Nederlanders dat met het mooie weer zijn/haar fiets pakt :-P ...leuk mailtje he ;-)

    Kus kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mieke

kalimera!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 15310

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: