kalispera! - Reisverslag uit Ioánnina, Griekenland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu kalispera! - Reisverslag uit Ioánnina, Griekenland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu

kalispera!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

10 Februari 2007 | Griekenland, Ioánnina

halloo vanuit griekenland!! alles gaat goed hier, de vlucht is prima gegaan. gelukkig maar want ik hoorde dat er een hoop vluchten via londen gecancelled waren dus dan had ik niet kunnen vliegen. maar we zijn veilig geland in thessaloniki en vanuit daar hebben we de bus richting t centrum gepakt, echt een superdrukke grote stad, ben benieuwd of ik daaraan ga wennen! Sofia kwam ons ophalen, een meisje die afgelopen half jaar bij ons op school heeft gezeten, en we hebben onze spullen bij haar gelatenen daar geslapen. donderdag zijn we naar Kalambaka/Kastraki gegaan, waar de meteora kloosters zijn, echt supergaaf, hele vage rotsen met bovenop kloosters. Er zitten allemaal legendes aan vast maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. t was iig supergaaf om te zien en heb veel fotos gemaakt (die later om mn site komen)
Gisteren zijn we vanuit kalambaka naar Ioannina (moeilijk uit te spreken) gegaan, echt vaag door de bergen en de sneeuw, en daar hebben we een hostel gezocht. Omdat we nog niet echt grieks gegeten hadden besloten we op zoek te gaan naar Suvlaki, t was best lekker maar ik kan t nou niet meer zien! ben vannacht superziek geworden, weet niet of t door de suvlaki kwam, of door de olijfolie, water of dat ik gewoon buikgriep uit nederland heb meegenomen.. maar ik heb de hele nacht in de badkamer doorgebracht en niet geslapen (arme ik) maar dat komt wel weer goed! tis alleen nie zo handig om hier ziek te zijn. vandaag alleen op bed gelegen, griekse tv gekeken en veel geslapen, morgen zal t wel weer beter gaan. en ik heb 2 mensen die heel goed voor me zorgen. Morgen willen we naar Corfu, als t goed is schijnt de zon daar:D
Nou mensen mn tijd is bijna op dus ik ga even stoppen! jullie horen wel weer van me
toedeloe! xx Mieke

  • 10 Februari 2007 - 23:54

    Suus:

    Hola chica!!! Ik hoop dat je je snel beter zal voelen!!!! Heeeeel veel plezier!! en ik mis me amiga de la clase wel hoor...;) XXX

  • 12 Februari 2007 - 07:07

    Ankje:

    Hey Calimero. Kerkyra das dat stadje waar wij zaten. En daar heb je de Monaco discotheek, en daar heb ik tijdens mijn eerste schuimparty van mijn leven op de bar staan dansen... echt iets voor mij he! Nou veel plezier weer! Chau! Zuskus

  • 12 Februari 2007 - 16:42

    KarLijn:

    heeejj:D:D

    keij leuke site :P
    is het leuk in griekenland???
    nog veel plezier:D
    -XXX-

  • 12 Februari 2007 - 17:32

    Flien:

    Kalispera Mieke!! :D

    Hoe is het daar?? Volgens mij heel mooi en gezellig. Ik heb ook al vast een site voor Spanje gemaakt ;) (ff promoten natuurlijk) www.flieninspanje.waarbenjij.nu... Dan kun je ook mijn belevenissen volgen :D

    Beterschap iig! EN veel plezier, tot in oktober (als ik terug ben :( :))

    Kus Flien

    P.S. Ik mis je al bij de Super :(

  • 12 Februari 2007 - 21:21

    Glenda :

    Hola chica, leuk leuk leuk!! veel plezier, en ben benieuwd naar je volgend mieke-verhaal-avontuur! liefs

  • 13 Februari 2007 - 17:37

    Judith:

    Heeej, ik ben wel een beetje jaloers hoor! Wil nu ook echt heeel graag naar Griekenland, nu alles geregeld is. Ben al een week zenuwachtig en excited enzo....
    Nog 5 (?) daagjes....
    Koeskoes, Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Ioánnina

Mieke

kalimera!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 15311

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: