bijna weg! - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu bijna weg! - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu

bijna weg!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

06 Februari 2007 | Nederland, Dongen

bijna ingepakt en bijna naar griekenland :D mn afscheidsfeestje was supergaaf, dus bedankt zus en connie! ik ga iedereen missen! tot over een half jaaaaaaar
kus Mieke

  • 06 Februari 2007 - 15:11

    Anouk:

    hee mieke! ik hoorde via marielle over jullie griekse plannen, hartstikke leuk!! dat ik nu niet op uitwisseling kan, vind ik stiekem het enige jammere van dat ik geen hebo-er meer ben :)! heel veel plezier, geniet ervan!

  • 06 Februari 2007 - 19:51

    Jeroen & Aniek :

    He Wereldreizigster,

    Namens ons zeer veel plezier en genietmomenten toegewenst. Succes met de sirtaki, tzaziki en de ouzo :D......We zullen je site bijhouden!!

    Groetjes,

    Jeroen en Aniek

  • 08 Februari 2007 - 19:43

    Jacco En André:

    Hoi, die Mieke. Goed aangekomen hoorden wij. Nou, we hebben je site bekeken en gaan je beslist volgen. Veel plezier en maak er een mooie tijd van. Groetjes van ons uit Princenhage.

  • 09 Februari 2007 - 12:39

    Bob En Ciska:

    Hee miekster,
    Heel veel succes en plezier daar in het griekenland.
    groetjes Ciska, Jacomien, Andre, Bob

    P.S. Gedraag je daar
    P.P.S. coole site hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Mieke

kalimera!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 15289

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: