bezoekje halkidiki en edessa - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu bezoekje halkidiki en edessa - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Mieke Embrechts - WaarBenJij.nu

bezoekje halkidiki en edessa

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

06 Maart 2007 | Griekenland, Thessaloniki

joehoe! we kunnen naar school :D de stakingen zijn nog niet voorbij want vandaag liepen er weer honderden studenten door de binnenstad te demonstreren, en stonden de ME-ers als legopoppetjes voor de belangrijke gebouwen maar.. de leraren hebben iets kunnen regelen zodat onze lessen maandag kunnen beginnen! dus dan begint het allemaal! hoewel we genoeg te doen hebben hier ben ik blij dat we naar school kunnen, daarvoor kom ik.

maar we hebben weer leuke dingen bezocht! afgelopen zondag was t superlekker weer dus zijn we naar Halkidiki gegaan, het mooie schiereiland onder thessaloniki. het water was freezing maar op t strand liggen was echt lekker (zie foto!)

verder zijn we gisteren naar Edessa geweest, een stad op ongeveer anderhalf uur met de trein hiervandaan. Daar zijn wat watervallen en een oude stad, dat was wel leuk vooral omdat we met zn 11en gingen. En daarna suvlaki gegeten! errug grieks eet ik hier nog niet want we eten meestal op school omdat dat gratis is (en ranzig en vitamineloos)

Nou dat was het weer even, ga zo PSV-Arsenal kijken om maar iets nederlands aan te moedigen! doeiiiiii

  • 07 Maart 2007 - 22:25

    Jeroen:

    Mieke, hulde voor PSV kan ik je vertellen! Deze zomer richting Maleisie & Singapore met Aniek....ook lekker! Veel plezier nog daar in Greece!

    groetjes, Jeroen en Aniek

  • 08 Maart 2007 - 08:17

    Marieke:

    Ja, wat is het toch lekker weer!! En idd hier regent het, want ik was weer zeiknat vanmorgen op het fietsje, en wie had verwacht dat jij blij was om naar school te mogen. Dat was in HAVO 4 wel anders volgens mij......
    Groetjes Marieke

  • 08 Maart 2007 - 17:14

    Johan@nogverderweg:

    Hé Miexke, ik ben lekker verder weg!!!! Groetjes uit Mumbai India (net terug uit bangalore en Chennai, dat ligt nóg verderweg!!!!!!!

  • 10 Maart 2007 - 07:27

    Ankje:

    hey! het was op het nieuws van de stakingen in Griekenland
    In Athene waren ze met traangas bezig... nou veel plezier weer! Zuskus

  • 11 Maart 2007 - 10:29

    Tanja:

    heee schattie,
    ja ja heb je site gevonden, nice pics!!Ziet er echt heel relaxt uit allemaal. Nou morgen eindelijk naar school, gaat het dan toch beginnen. meis heel veel succes en plezier nog en stuur je snel wat foto's. dikke x

  • 11 Maart 2007 - 13:20

    Cietje:

    Hey Skatje,
    Gelukkig ga je eindelijk iets nuttigs doen ja ;-) Geloof dat die bankrekening van jou er niet blijer van wordt als dit doorgaat.. haha!
    Nou ben erg benieuwd naar de inhoud van je vakken!
    Succes en ik spreek je gauw!
    dikke kus

  • 12 Maart 2007 - 21:31

    Ard:

    Hola mieke!

    oohnee...kalispera mieke?

    Kheb ff gezellig gekletst met Marlous, en vandaar dat ik hier terecht kwam...ook leuke foto's!

    Ciao X

    Ard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mieke

kalimera!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 15293

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: